35 comments on “Yes, I am Difficult!

  1. A complicated friend is still just that. A friend. I consider you one of mine, and like you am as loyal as they come. You are truly a remarkable person and beautiful soul Patty. Damn….That was a compliment. LOL You will just have to try to accept it this time. If I see something that needs pointing out in someone (especially but not necessarily for the good) it has to be said. I hope you are well on all fronts. I have been tremendously busy and have missed you. I wish you all the best and hope to be around more often,
    XOXO

    John

  2. YOU are a GIFT to me and I treasure your friendship! I resonate well with much of what you say…loyalty is very important to me…I recall saying that to one of my Principals and she laughed in my face. That cut deep. I love the line, “if you want sugar-coating, you are at the wrong bakery.” LOL
    I have the kind of face that shows clearly my position on things—it just is that way—I can get into trouble very quickly because of that…but I try to live honestly…and it shows! 🙂 But I would go beyond my limits to help my friends –this is true! Love all that you write, Patty!

  3. Je bent gewoon en heerlijk verschillende, mijn lieve vriend Patty. Als u eenvoudig te begrijpen, zou je niet zo speciaal als je bent voor degenen onder ons die waarderen en liefde je unieke stijl van schrijven. U bezit een prachtige liefdevol en medelevend ziel binnen die maakt ons liefde u zelfs meer. Zo worden ingewikkeld, niet elke men zal u begrijpen, maar zo veel meer de moeite waard voor ons die zijn bereid om na te denken buiten de doos. Knuffels en kussen van mijn kleine nichtjes (eindelijk 3 jaar oud) en hun oude oom George. xoxoxoxxo Je bent gewoon en heerlijk verschillende, mijn lieve vriend Patty. Als u eenvoudig te begrijpen, zou je niet zo speciaal als je bent voor degenen onder ons die waarderen en liefde je unieke stijl van schrijven. U bezit een prachtige liefdevol en medelevend ziel binnen die maakt ons liefde u zelfs meer. Zo worden ingewikkeld, niet elke men zal u begrijpen, maar zo veel meer de moeite waard voor ons die zijn bereid om na te denken buiten de doos. Knuffels en kussen van mijn kleine nichtjes (eindelijk 3 jaar oud) en hun oude oom George. xoxoxoxxo Je bent gewoon en heerlijk verschillende, mijn lieve vriend Patty. Als u eenvoudig te begrijpen, zou je niet zo speciaal als je bent voor degenen onder ons die waarderen en liefde je unieke stijl van schrijven. U bezit een prachtige liefdevol en medelevend ziel binnen die maakt ons liefde u zelfs meer. Zo worden ingewikkeld, niet elke men zal u begrijpen, maar zo veel meer de moeite waard voor ons die zijn bereid om na te denken buiten de doos. Knuffels en kussen van mijn kleine nichtjes (eindelijk 3 jaar oud) en hun oude oom George. xoxoxoxxo
    💓💓💓💓💓

Leave a Reply

