23 comments on “Just a little note…

  1. Dergelijke een kleine wereld waarin die we leven. Ik ben blij om te zien van berichten in het Duits en Nederlands. Het herinnert me zo veel van huis. Onze familie moet altijd worden eerst, met name onze broers en zussen.

      • Thanks, yes sorry i am totally new here, so i am happy enough that i can post to you hahah, no but its my first day that i really use this…so thanks…

      • You’re new on WordPress?
        Welcome!
        I am so sorry that my little rant here is one of the first things you read on here!
        Mostly I post nicer things lol. 😉 Anyway, I wish you a lot of blogging fun! 🙂

      • Hahaha, i walk on social media all of my life from the start..but i saw more posts of friends so…i knew it but i am now experiencing myself hahaha…and don’t talk about it..not any problem…you react on my posts, you must be oke hahah !

      • Jeetje zit ik allemaal in bochten te wringen haha, nee joh maar ja zeker leuk, ik heb alles op social media maar dit is totaal iets nieuws…dus even wennen…maar leuk hoor..welkom !!

      • Hahaha, ja! Ik klets tegenwoordig zoveel in het Engels hier dat ik bijna mijn eigen taal vergeet! 😉
        Ik heb mijn blog nu sinds maart dit jaar. Je zal ervan versteld staan hoe snel je hier eigenlijk went. Ik zal je zeker regelmatig opzoeken. Het is altijd leuk om een Nederlander te ontmoeten hier! 🙂

      • Ik nam ook aan dat dat normaal is hoor dat je mij opzoekt hahahah, je komt aardig over en inderdaad ik zit ook op G+ en Facebook, maar de Nederlanders op dit soort dingen zijn zeldzaam. Maar op G+ ben ik ook een postkanon hahaha…nou de link staat erop kan je eens kijken…heeft veel weg van dit…maar we komen er wel uit en anders trek ik jou aan je oor als ik het niet weet hahaha !

      • 🙂 Ik heb geloof ik wel Google+ maar geen flauw idee hoe dat werkt. Lol.
        Ik zal zeker eens kijken!
        En als je vragen hebt over WP, dan weet je me te vinden! 🙂

      • Ja doe ik, dank je wel, ja mijn dochter laat me dingen zien op de ps3, nieuw spel hahaha, maar ja is goed, en google+ heeft wel wat hoor, kijk maar naar mijn link onderaan…en als je wat wilt weten vraag me maar over G+ hahahahah…ik ben trouwens Corné..

      • Ach we kunnen ons kleden he Patty, jij iets anders als ik maar toch hahaha, ja hou ook van humor dus wen er maar aan, maar leuk je tegen te komen hoor, en Nederlands praten blijft raar, Facebook vind ik toch minder hoor het laatste jaar…mensen veranderen hard…wij niet he hahahah !

  2. I just recently ended up blocking someone on Facebook because they were getting verbally abusive, and all our “friends” saw it. I no longer post on there. Some people just have nothing better to do and it’s sad.

    • That sucks! And you are right, some people really don’t have anything better to do. But the saddest thing is that we would stop doing things we like because of people like that. Luckily, there are a lot more people out there who just want to share and have fun!
      Lots of love to you

Leave a Reply

